Foto: ©Blue Army

We keken massaal naar de heruitzending van de bekerfinale

De heruitzending van de bekerfinale tegen Anderlecht van enkele jaren geleden leverde een ongelofelijk resultaat op in deze lockdowntijden.

“1,6 miljoen mensen voor onze bekerfinale zondag wijzen uit dat we een volwaardig mediaplatform zijn geworden”, klinkt het bij Club Brugge. “Vooral omwille van de 780.000 mensen die via likes en comments op één van onze kanalen hebben gereageerd. Zo’n bereik brengt ons naast andere mediamerken als VTM, Het Laatste Nieuws… Daar willen onze partners deel van uitmaken. Zoals ze met branded posts willen aanwezig zijn op onze ‘Player of the Month’ van Proximus, een partner van ons. Of in de verkiezing van de beste supporter met de Nationale Loterij. En als entertainmentmerk spiegelen we ons aan wat Tomorrowland doet, of Ketnet, Disney in België…”

Reacties

guest
0 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments

Laatste nieuws

32,000FansLike
10,600VolgersVolg
1,564VolgersVolg

Populair Deze Week

Laatste Nieuws